Perfecte snelle service

Met behulp van een paar instructies een prima eindproduct afgeleverd

Snelle offerte Nette prijs Alleen communiceren wanneer de aflevering plaatsvindt.

Perfecte service!

Netjes geholpen, ookal werktte mijn DXF bestand niet meteen in de online editor, maar snel en correct opgelost. Levering zoals afgesproken en degelijke kwaliteit!

• Zou u ons aanbevelen? Yes

Zeer goede/gebruiksvriendelijke service

Reeds verschillende bestellingen geplaatst, nog nooit noemenswaardige problemen ondervonden. Zeer gebruiksvriendelijk om design door te sturen voor laseren (of plooien).

• Zou u ons aanbevelen? Yes

Gewoon ideaal en helemaal perfect

Ik bestelde één op maat gemaakte plaat. Ze konden zelfs sneller leveren dan ik het nodig had. Op mijn vraag of levering ook later kon was dat meteen geen probleem en werd de order gewoon iets later gemaakt. Dus en de service is goed en levertijd wordt nagekomen.

Uitstekend klantenservice

Uitstekend klantenservice. Zij hulpen mij met mijn dxf file en ik had spoedig nodig and they delivered

Alles keurig geregeld goed verpakt en eerder geleverd als ik in eerste instantie te horen kreeg

Geweldig ! Na ontwerp tot aflevering: supersnel.

Snelle reactie na mijn aanvraag, meteen een ontwerp ontvangen en na mijn goedkeuring ontzettend snel afgehandeld. In één woord: geweldig !

klasse

duidelijk afspraken worden nagekomen. goede kwaliteit

Perfect!

.Er wordt meegedacht,krijgt eerst een voorbeeld hoe het eruit komt te zien pas daarna wordt het gemaakt.Goede communicatie.Verzending zeer snel.Top!

Zeer betrouwbare leverancier met maatwerk.

Alles perfect volgens afspraak afgeleverd. Foutje bij het afleveren (verkeerd adres) maar dat werd snel opgelost. Mooi werk.

Zeer goede prijs/kwaliteitsverhouding.

Tip top

De gevraagde uitsnijding was naar wens en heeft intussen een mooie plek in de tuin van zoon en schoondochter gekregen.

Vlotte service en uitvoering van werk

Netjes gesneden plaatwerk. De offset van de snijlijn ten opzichte van de step file lijnen maakt dat alle gaten 0.1 tot 0.2 mm groter uitvallen dan getekend. - Het kantwerk 3 mm plaat is voldoende aan de maat. - Het kantwerk van de 1.5 mm en de 2mm plaat valt soms ver buiten de gebruikelijke +/-0.5 mm Zeker bij de gecombineerde zettingen gaat dat optellen tot millimeters afwijking. Een aandachtspunt.

Kan ik niet in een zin

Super Scherp uitsnijwerk dat wel ! Maar na super op maat aangeleverde maat en model tekening ,word daar niet veel van gebakken

Top service en top kwaliteit!

Onze ervaring met Laser op Maat is top! Ze hebben heel goed meegedacht met het ontwerp, Fijne, vlotte en duidelijke communicatie. via e-mail en telefoon. Het product is ook helemaal volgens wens geworden en ook nog eens supersnel geleverd. Daarnaast was de prijs ook nog uitstekend. Als we ooit weer iets nodig hebben dan zullen we zeker weer teruggaan naar Laser op Maat en kunnen het iedereen aanbevelen.

Professionele productie en service

persoonlijke aanpak en professionele afhandeling

Uitstekend, als ik dit zelf had moeten doen zou ik mijn project niet hebben gedaan.

Ik heb na mijn pensioenering geen mogelijkheden om metaal te kunnen bewerken. Apparatuur hiervoor onbreekt en de ruimte ervoor is er niet. Ik kan alleen met behulp van een pc en het tekenprogramma van libre office een tekening maken (1e keer dat ik dat heb gedaan). Voor dit project heb ik twee tekeningen gemaakt hiermee, en deze vergeleken met de panelen welke standaard bij de kast geleverd werden. Toevoegen van de juiste gaten was dus gewoon pc werk 1:1. Dit geheel geëxporteerd naar pdf, en de juiste maten en posities toegevoegd getypt, en opgestuurd. Eindresultaat was precies wat ik nodig had, en ik kan weer verder met mijn tuner project. Zonder Laser op Maat had ik dit absoluut niet kunnen uitvoeren. Rechthoekige gaten maken zonder passend gereedschap is een crime, en gereedschap kopen hiervoor is vele malen duurder dan het laten doen. Ik ben blij dat dit kan.

Super gedaan en sneller geleverd dan beloofd!!!

Super gedaan en sneller geleverd dan beloofd!!!

Super geholpen

Kwam voor een montageplaat voor de koffer van mijn motor. Omdat ik slechts een voorbeeld had maar geen tekenenig in het juiste formaat heeft een van de medewerkers direct de moeite genomen mijn voorbeeld over te nemen en later te snijden. Paste allemaal perfect! Hartelijk dank voor de service en snelle actie!

Super makkelijk en snel een offerte.

Keurig en netjes. Goed afgewerkte producten. Snel geleverd. Prima prijzen.

Uitmuntende service

Van het eerste telefoontje tot de levering van het product aan huis is één blije beleving. Echt een prachtig uitsnijwerk! En de prijs is echt heel schappelijk, ook mooi meegenomen al ging het daar niet om! Echt een aanrader dus!

Klantvriendelijk, meedenkend en snel

Ondanks de vakantietijd is er meegedacht om mijn ontwerp, met de mogelijkheden en beperkingen van lasersnijden, uit te voeren zoals ik in gedachten had. Omdat het mee naar het buitenland moet, heeft men voor een snelle verwerking van mijn opdracht gezorgd. Het werd zelfs onverwacht eerder, en dus gelukkig op tijd, thuisbezorgd. Ben er heel blij mee en kan laseropmaat van harte aanbevelen.

Fijne communicatie, snelle levering en mooi resultaat

De bestelling was eerder binnen dan verwacht en deed aan onze verwachtingen. Fijne communicatie.

Gemailt wat ik graag uit gesneden wou hebben en hun heel netjes ontwerp gemaakt

Honderdland 157

2676 LT Maasdijk

Over Laser op Maat

Iets laten lasersnijden was nog nooit zo eenvoudig! In slechts 4 stappen (en omgerekend 4 minuten) berekent u online exact wat de kosten zijn. Dit gemak maakt Laser op Maat uniek in Nederland én België!